marți, 17 iunie 2014

Și nu vom înceta să căutăm…

Ieri, mi-a venit așa în minte - de nu știu unde! – o carte și un citat care probabil mi-a rămas agățat acolo în cap din vremurile imemoriale ale adolescenței mele…
A fost demult tare pe când citeam Rebreanu, un Rebreanu pe care nu l-am digerat foarte bine în timpul lecturilor mai mult sau mai puțin obligatorii din liceu!
Dar asta mi-a rămas… probabil tocmai pentru că nu a fost la fel cu celelalte, sau poate pentru că după ea au urmat altele, cărți de care mi-a fost poftă și-mi mai este, așa din când în când…


”Bărbatul şi femeia se caută în vălmăşagul imens al vieţii omeneşti. Un bărbat din milioanele de bărbaţi doreşte pe o singură femeie din milioanele de femei. Unul singur şi una singură! Adam şi Eva! Căutarea reciprocă, inconştientă şi irezistibilă, e însuşi rostul vieţii omului.”






Niciun comentariu: