duminică, 8 iunie 2014

EU-TU…

Draga mea,
Am luat de mână bucuria și tristețea și le-am făcut ghem de sfoară cu care mă leg la cap! Îmi răsună în inimă cuvintele tale și tot ce pot să fac e să sper că te voi revedea curând... Ai devenit pe nesimțite punctul meu de sprijin... mă plec peste tine și dau peste cap tot ce am adunat corect și firesc până acum. Ești cu mine în tot ce fac și pe unde mă poartă viața. Iar buzele tale au rămas acolo unde le-ai lăsat... în siguranță pe buzele mele! Mă gândesc că le-aș face troiță cu icoană și cruce, ca toți să le vadă, ca toți să se închine la ele ca la altarul iubirii mele.
Te adun în mine bucată cu bucată de pe unde mi te-am risipit.
Nu-mi mai alinta sufletul, iubito! Lasă-mă doar să te admir... Cât de mult semănăm noi cu o paletă de culori! Doar ploaia ne poate despărți, doar ea, cea care ne-a unit și ne-a împreunat culorile și mâinile și inimile!
Verdele ochilor tăi a intrat în negrul ochilor mei. Părul tau negru s-a revarsat cald peste părul meu galben. Roșul gurii tale a intrat în roșul gurii mele. Albul pielii tale s-a revarsat cald peste tot trupul meu fierbinte și nerăbdător.
Te aștept și la ploaia ce vine să-mi aduci în suflet aceeași paletă de culori. Culorile tale cu gust de ploaie de primavara...

Te aștept...


Niciun comentariu: