miercuri, 3 septembrie 2014

se duce vara...



Când se duce vara, singurul gând care mă bântuie este cel al lucrurilor care au rămas nefăcute, al cuvintelor care n-au fost spuse, al cântecelor ce n-au fost fredonate cu voce tare. Al drumurilor care n-au fost apucate… Și totuși am sufletul plin, rezerve făcute pentru zile mai puțin norocoase de soare și verde.

Se duce vara! Pleacă cu câmp și cu pădure cu tot, cu insule de soare și de sare. Nu e nici un regret în urma ei. A fost doar o vară, minunată, trecătoare vară! Am pus la păstrare vise solare pentru vara ce vine, călătorii neîmplinite, buze nesărutate și intru cu speranță în toamna care vine ca într-un al doilea anotimp al vârstei mele. Nu mai fac calcule și presupuneri, nu mai încerc nici măcar tentația unor promisiuni, doar fac un pas către tine și ascult ecoul lui, fin și mărunt ce trece din inima ta în mâinile mele, cu care o să măsor  - științific și pragmatic – secundele ce ne despart.

Niciun comentariu: