miercuri, 30 iulie 2014

cu iarba în picioare!


Azi m-am gândit că e bine și vară... și că nu are rost să te pierzi în amănunte când vrei să iubești și să fii iubit! Am făcut multe greșeli în viața mea, am făcut și bine, balanța aș vrea să o păstrez undeva în echilibru... Am pierdut, am și câștigat. Ca fiecare. Am avut prieteni, pe unii i-am păstrat aproape, pe unii i-am părăsit pe cale, dar niciodată cu voia mea. Eu i-aș fi ținut pe toți lângă inima mea, uneori egoistă și absurdă, alteori caldă și tandră. Să dărui puțină iubire și căldură îți face bine, cumva, mai târziu vei primi la fel. Atunci când te aștepți mai puțin…
În drumul meu și al verii vreau să fie iubire! Multă, din plin, așa cum este soare și verde încă. Vreau inimi pline în jurul meu.

Îmi iau verdele pădurilor în ochii și iarba-n picioare și merg să mă risipesc și să mă dăruiesc, vouă, prietenilor mei și Verii atât câtă mai e…

Niciun comentariu: